SEAT ArosaHier kun je discussieren over de spaanse variant van de VW Lupo
LET OP!
Je bent niet ingelogd of niet geregistreerd bij het Nationaal Auto Forum. Om van alle mogelijkheden bij het Nationaal Auto Forum gebruik te maken kun je je hier registreren.
Ik ben van plan om een Seat Arosa te kopen, nu heb ik er een gezien waarbij de vraagprijs 2000 euro is, de teller zit op 173900 km. Alles zit er voor de rest bij en hij is dealer onderhouden. APK is tot volgend jaar geldig. Benzine
Ik vind zelf de teller heel hoog maar volgens de verkoper is het normaal bij Seat. De afgelopen maanden zijn er allerlei dingen vervangen zoals banden etc etc. Graag zou ik het volgende willen weten+
Is de vraagprijs normaal voor een auto uit 1998?
Waar moet ik op letten als ik de auto wilt kopen?
Vanaf hoeveel km begint de auto kuren te vertonen?
persoonlijk vind ik het nogal een prijs die ervoor gevraagd word. als je na gaat dat ik mijn 1.0 met een kilometerstand van 35.000 nieuwe apk gehele geschiedenis enz. voor een zachte prijs van 3150 euro heb gekocht. dan is bijna 2 ton erg veel. zeker voor zo'n klein motortje.
1 kryg je garantie op de wagen ???
km stand vry hoog ja dat hangt er van af hoe er mee gereden is ,,,koppeling ???versnellinsbak ??? de motor zelf is normaal geen probleem supersterk ........
de prys is vry hoog als het partikulier is zeker ,,by de dealer en met garantie tja toch ook aan de hoge kant vind ik ..
Ik heb gister een Seat arosa gekocht van 1999 1.0 met een kmstand 124000 km voor 1850 ook met keuring alles erop en eraan dus ik moet zeggen veels te duur !